.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه ساري:کمک به مردم فلسطين عار نيست

امام جمعه ساري گفت: اتحاد و وحدت ميان مسلمين باعث مي شود تا دشمنان در ما نفوذ نداشته باشند.
به گزارش خبرنگار شمال نيوز در ساري آيت الله طبرسي امام جمعه ساري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مرکز استان افزود: با صلح و قطعنامه سازمان ملل نمي شود حق را گرفت و مسلمين بايد داراي يد واحد بوده و وحدت يکپارچه اي بين آنان وجود داشته باشد.
امام جمعه ساري خاطرنشان کرد: با حفظ وحدت و اتحاد و يکپارچگي بين مسلمين هرگز ذلت و بدبختي در آنان  نفوذ نخواهد کرد.
آيت الله طبرسي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به سال 85 به نام پيامبر اعظم گفت: رسول اکرم هم نگران حال امت است وهيچ چيزي براي پيامبر اکرم به اندازه هدايت انسانها اهميت نداشته است.
وي همچنين ضمن ذکر مناقب وخصوصيات پيامبر اعظم پرداخت واز مسلمين خواست تا رهرو سيره نبوي پيامبر اسلام بوده  تا همواره در زندگي شاداب و استوار باشند.
خطيب جمعه ساري ضمن اهميت بر شمردن توجه مسلمين جهان به ملت مظلوم فلسطين خاطر نشان ساخت: کمک به مردم مظلوم فلسطين عار نيست و بايد اين کمک ها جهاني شود و بايد تا آزادي قدس شريف و مردم فلسطين همه مسلمين جهان تلاش کنند.
نماينده ولي فقيه در مازندران با اشاره به سالروز تشکيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي, پاسداران را از برکات نظام دانسته و آنها را مايه عزت و توانمندي ايران اسلامي عنوان کرد.
امام جمعه ساري همچنين با تاکيد بر حفظ و حراست از محيط زيست از مسئولين خواست تا در داشتن زميني پاک و سالم تلاش کنند و خاطر نشان کرد: کارخانجات وفضاهاي صنعتي با رعايت مسائل وموازين زيست محيطي واکو توريسم مي توانند در استان فعاليت کنند وزمينه هاي اشتغال فراواني را در سطح استان فراهم کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.